Nyhet på I am- Unica of Sweden.

Igår var en väldigt spännande dag på I am. Vi fick nämligen in smycken! Det är nåt vi funderat på ett tag, och på formexmässan nyligen hittade vi ett märke som vi båda föll pladask för. Unica of Sweden!

Vi kommer få en laddning till i september med höstens nyheter, men vi har redan nu godbitar ur sortimentet att välja och vraka mellan. Jag shoppade loss direkt och kom hem med 3 armband, 1 halsband och en jättefin ring!



Det svarta läderarmbandet finns numer i min ägo. (Sitter på handleden just nu faktiskt)



Gillar halsbandet i mitten. 40 and fab! Men eftersom jag inte är 40 och inte heller är på väg att fylla det närmsta åren så känns det inte helt aktuellt just nu...




Armbanden uppe i hörnet fick även dem följa med mig hem. Vi fick hem 4 igår, och vi har bara ett av varje kvar nu. Ringen som ligger under sitter på mitt finger och kommer antagligen göra det rätt ofta. En bred silverring med texten Always and forever. (Haha, Anna, Margota och undertecknad köpte en varsin igår... En typisk "I am ring" med andra ord)



Tyvärr fick vi inte med smyckesstället vi beställt, hoppas det kommer snart. Men undertiden får smyckena ligga uppradade på detta sätt.

/Maria

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 16:27:58
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Lisa

Hej Maria! Behöver tips från coachen! Haha! Ska köpa rengöring för ansiktet, och någon slags ansiktskräm. Heeelt nollställd inom detta område, då jag typ inte haft... nåt. På ett par år eller så. Pinsamt, men en prioriteringsfråga. Vill nu ha tips av dig! Prisvärt. Jag är kommunalarbetare, vet du, och har två barn som ska ha massa vinterkläder. Så det får inte kosta multum. Är ganska fet i hyn, mycket äckliga pormaskar och annat snusk. Tips?

2010-09-15 @ 10:32:19
URL: http://fruhillbom.bloggplatsen.se
Postat av: Annah

hej!jag undrar om ni skulle kunna ta lite bilder på era glominerals pressed base på eran hemsida,frågade en annan tjej som har assesora bloggen om hon kan ta det men hon hade inte dom mörkaste färgerna,men otroligt hjälpsamt var det att hon fotade och kletade in det på insidan av armarna,så att man såg såå mycket bättre.skulle inte ni oxå kunna göra det fast med dom mörka färgerna som ni har?såg nämligen att ni hade det på eran hemsida men färgerna gör sig inte rättvisa.



2010-09-16 @ 19:51:19
Postat av: Ninni

Nu får ni börja blogga igen, är inne varje dag o läser men nu händer det inget nytt...

2010-09-17 @ 10:06:27
Postat av: Maria

Hej fina läsare. Vi har varit dåliga på att uppdatera pga olika anledningar. Förhoppningsvis ändras det snart.



Lisa> Är inte så bra på budget alternativ tyvärr. Men jag vet att många gillar L300 eller vad de nu heter. Finns att köpa på apoteket. Huden kommer bli sämre när du börjar ta hand om ansiktet igen, men ha tålamod. Den kommer bli bättre när all skit kommit upp till ytan. :)



Annah: Ska se vad jag kan göra, det svåra med det är att kameran alltid förvränger färgerna något (har ingen bra kamera själv...) plus att det är svårt med referens när man använder sig själv som provobjekt. Det du kan göra är att maila oss om vilka färger du vill se och så gör vi en specialare till dig.

2010-09-21 @ 08:35:50
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0