Trött och nyshoppad.

Idag är jag sjukt trött. Anna har jobbat morgon så jag öppnade I am, men jag har nästan svårt att hålla ögonen öppna just nu. Sminkade på ett event igår kväll som drog ut på tiden rätt rejält så jag kravlade inte ner i sängen förrän runt halv 2 snåret.

Så därför hade jag ingen större lust att slösa energi på att sminka mig själv i morse. Kom till jobbet helt osminkad och gjorde en snabbsminkning med röda läppar när jag kom hit. Orkar inte ens visa hur det ser ut. ;)

Däremot ska jag visa mitt nya favvohalsband. Har ägt det i hela 15 minuter och är sjukt nöjd över mitt inköp!
En av våra butiksgrannar kom in med ett paket som felaktigt hamnat hos dem. (Tack för att du bar in det!) Det var lite fler av Unica of Swedens smycken! Och äntligen kom halsbandet som jag suktat efter sen jag såg det på Formexmässan! Enja heter det och är nästan ren perfektion!



En stor nyckel med texten "Key to my heart" som hänger i en lång tvinnad silverkedja. LOVE IT! Ska försöka hinna lägga in det i webshoppen idag om det är någon annan som vill ha detta underbara halsband.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Cissi

så fin! :)

2010-09-26 @ 00:53:53
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0