Dagens projekt: Ögonbryn!

Mina ögonbryn har varit på utväxt ett tag. (Delvis pga lathet, men även pga en felplockning när jag var stressad i julas...) nu var det verkligen dags att ta tag i eländet! Speciellt eftersom den behandling jag oftast gör på I am är just att färga och forma bryn...

Såhär trist var det innan:



Blonda spretiga oplockade bryn... inte roligt!

Efteråt blev det lite bättre, trots sjukt dåligt ljus i både badrummet och sovrummet. (Sprang runt i lägenheten för att försöka hitta ett dugligt ljus, gick sådär...)



Det är några småhår och detaljer jag måste fixa när jag kommer till butiken i morgon och har bättre ljus igen. Men ändå en betydlig förbättring! Ögonbryn gör så mycket för hela ansiktet och kan verkligen lyfta hela utseendet.

Nu ska jag slänga på mig lite smink, är trött på att vara sjuk och osminkad. Ska börja gå igenom mina skuggor som jag visade igår så ni får se hur de ser ut på. Idag tror jag det blir paletten från Make up A!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0