Helgens slitgöra+ fler bilder från i fredags.

Oh lord vad jag är trött just nu! Min helg har gått i lådornas tecken. Med lådor menar jag alltså flyttlådor...



Hur mycket kan man egentligen samla på sig under åren? Tycker själv inte att jag är en hamster när det gäller prylar men antalet flyttlådor vittnar om motsatsen tyvärr. Ändå samlade jag ihop 2 stora sopsäckar som ska lämnas till klädinsamling och huuuur mycket skit som helst som vi åkt till soptippen med.

Piggar upp söndagskvällen med lite fler bilder från Fredagens Let's dance.


Anna fixar vackra Ann Wilson inför kvällen:



Även Lotta fick massa lockar inför samban:



I sminket händer det alltid nåt, här övar Figge några av sina moves inne hos oss:



Anna fixar Jessica:




Som såg ut såhär i närbild:




Sen måste jag även visa en bild på Maria eftersom hon var så sjukt snygg i sin lilla "mössa":




Ha en fortsatt trevlig kväll (om ni nu haft en trevlig kväll innan...)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0