Måndagsmake och stor lättnad.

Flera av er har sagt att ni vill att vi ska vara mer personliga i bloggen och berätta mer om oss själva. Då kan jag berätta att jag idag är så sjuuuuukt lättad och glad. Separerade i höstas och har sen dess bott tillsammans med en kompis, men nu har jag äntligen fått tag i en egen lägenhet igen! Så idag är en bra dag!

Fransarna är fortfarande saknade dock så jag fortsätter med mina sotiga ögon. Har heller inte laddat kameran så ni får ännu en dplig bild från datorn. Om jag hinner ladda den så kanske jag kompletterar med en bättre bild senare idag.



Ögonen är sotade med Sable, Kona och Sand pebble. Alla från gloMinerals.
Som rouge har jag sunkiss solpuder och på läpparna Luna. (Inte helt oväntat eftersom jag för tillfället har den typ varje dag. En sjukt bra vardagsfärg som passar till allt!)

Synd att inte Madde är hemma idag, skulle vilja skåla för min nya lägenhet. Och inte ens jag sitter och dricker skumpa själv hemma. Haha!

Hoppas ni fått en lika bra start på veckan som mig!

Kraaaaaam

maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

så skönt med egen lägenhet, grattis =)

Hoppas du kommer trivas =)

2011-01-17 @ 16:51:44
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0