Fredagsbilder!

Hej!

Då var det måndag igen och nya tag. Själv så har jag varit lite krasslig i helgen men togs om hand väl och blev ompysslad med mycket kärlek:)

Så därför vart det lite bloggtorka för mig i helgen. I fredags däremot så tog jag som vanligt lite bilder som jag tänkte dela med mig av.



Jag gjorde Malin.




Ögonen är sotade med gloMinerals smokey eye kit (alla färger utom den svarta) samt skuggan mermeid i ytterkant. Svart eyeliner och slutligen ett silverglitter som jag applicerade över hela ögonlocken.

Håret är lockat med en mellanstor locktång och sedan utborstat för att få ett fint svall.



Ann såg ut såhär!



Maria fixar Jessicas hår.





Ursnyggt!!! Och här blir hon smörjd så att huden ska glänsa extra mycket. Vi använder gloBronze på i stort sett alla dansarna, den ger en fin och solkysst hy med lyster och skimmer.

Så här ser den ut, just nu finns den endast i en större förpackning och kan från och med i morgon även köpas på vår webshop




Maria fixar Isabell.




Slutligen en bild som gör mig väldigt glad:



Tobbe och Tina i sina " onepiece " så snygga!!!


Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Amelia B

Hej! Kan inte ni visa hur man gör det där "kruset", som ni Maria gjort på Jessica. Ser ut som att hon inte anv. nån värme?

Tack i förhand,

Amelia

2011-03-15 @ 08:31:18
Postat av: Sigrid

Ahh, Ann är så snygg så jag dör :P

2011-03-17 @ 14:10:12
Postat av: Maria

Amelia- KlLart vi kan göra det. Nu jobbar jag i studio idag och i morgon, sen har jag faktiskt semester nästa vecka. Men sen kan jag göra en how to guide.

/M

2011-03-18 @ 09:43:48
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0