Sminkbilder från Let's dance finalen.

Ny vecka igen då! helgen har varit riktigt fullspäckad! I fredags på Let's dance hade jag hand om 4 av tjejerna varav en var Jessica. Klart att man vill lägga lite extra energi på henne och hennes smink när hon faktiskt var finalist! Såhär såg hon ut:



Produkter jag använt till detta är:

Grund: gloPressed base- honey medium
gloLid primer
Rouge: gloBronze- sunkiss samt gloBlush Paradise
Bryn: gloBrow collection- Brown
Highlighter från gloMinerals
Skuggor: gloMetallic Smoky eye kit, samt pigment från Make up A- Bronze och svart skugga från Nars.
En halv fransrad på vardera öga i ytterkant samt singelfransar både uppe och nere.
Kajal: Svart från Mac.
Läppglans: Blushing från gloMinerals.


Finalparet tillsammans:



Gjorde även Hanna:



Hanna och Calle:

På Hanna har jag använt skuggorna Kona och twig. Båda från gloMinerals. Kan inte minnas  vilket läppglans jag använde. Tittar på bilden, men minns inte vilka 2 jag blandat...



Sminkade även Isabell och Malin men har inga bra bilder på dem tyvärr...
Men en bild från greenroom kan jag bjuda på:




Hoppas ni får en fin dag och att vi inte får mer snö.

Kram Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0