14. Vilken är din favoritfärg på ögonmakeup?

Utmaningsdag 14. Vilken är din favoritfärg på ögonmakeup?

Min första spontana färg är ju bruna toner. Gärna lite skimrande. Tittade runt lite i bloggen för att se vad som var mest representerat på bilder. Och bilderna talar sitt tydliga språk:



Olika brunbeigea toner...

Om jag sminkar mig i färg blir det oftast lila:



En liten tanke såhär avslutningsvis. Titta på mina fransar på nedersta brunsminkningsbilden. Vad de är puttiga. Det var innan jag någonsin testat något fransserum eller liknande. Hade jag en dålig period eller är det så att jag blivit blind för mina egna fransar och de faktiskt blivit så mkt bättre sista 1.5 året. (Bilden är från början av 2010)

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0