Bilder från True talent.

Har varit dålig på att visa backstage/sminkbilder från True talent dagarna. Det är mest för att vi har så mycket att göra hela tiden och att när vi väl får en paus så passar vi på att äta. Men nu har jag faktiskt några bilder att visa er.


Igår sminkade jag söta Sofia:



Sofias hår:





På Sofia har jag använt gloMinerals skuggorna Mermaid och Ocean samt en svart skugga från Nars. Som rouge har hon Sweet. Även det från gloMinerals.

Sminkade även Paulina, men henne hann jag inte fota på nära håll.

Cissi satt även hon i min sminkstol som vanligt:



På fröken Wallin har jag använt. Smoky eyekit från gloMinerals samt ett pigment från make up A som heter Sunny beige. På kinderna ser vi Lilac Silk (gloMinerals) och på läpparna pennan Fire (Max factor) och ett rött stift från Isadora som jag inte minns just nu vad det heter, men det kan tänkas heta Summer red eller liknande.



Det var inte jag som sminkade Emelie, men hon är så söt så hon får vara med på bild ändå!

Blandade backstagebilder:

Danny fastnade på bild:



Fred ville även han vara med:



Såhär ser det ut när vi samlas under sändning och tittar på uppträdandena:



/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0