Dag 16 (Lite sent) Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall vilken är din favorit?

Detta är ju egentligen gårdagens fråga, men eftersom jag var fullt upptagen med att hänga med världens bästa pappa och världens bästa lillebror hela dagen så hann jag faktiskt inte med det. Glömde dessutom mobilen hemma så jag kunde inte mobilblogga heller. (För övrigt så är denna lillebror vansinnigt vältränad och rätt mkt större än mig, min stora lillebror helt enkelt.)

Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall vilken är din favorit?

Här har ni en av anledningarna varför jag senaste veckan haft testet Battle of the primers. Jag har i dagsläget 2 favorit primers för ögonlocket. gloLid primer från gloMinerals och Lemon aid från Benefit. Jag ville helt enkelt se om jag kunde hitta någon stor skillnad mellan dem för att se vilken av dem jag verkligen tyckte var bäst. Men nej... Jag kunde inte se någon stor skillnad! Vissa dagar var gloLid primer bäst och andra dagar Lemon aid.

Så jag nämner helt enkelt båda som favoriter. Och JA! Jag använder ögonskuggsprimer istort sett VARJE dag!



/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0