Eotd- äntligen grönt.

Hittar fortfarande inte min palett med massa färger. Ok då, kanske inte har hunnit leta sådär vansinnigt mkt. Men däremot så har jag hittat ett grönt pigment från Make up A. Så det fick det bli idag. Har ju varit sugen på grön skugga ett bra tag nu.

 Grundade med den ljusare guldiga färgen i solpudret sunkiss. Sen pressade jag på pigmentet. Pigment har ju en tendens att sitta sämre än andra skuggor så idag testas verkligen mina lidprimers. Det är dessutom regnigt och fuktigt ute.



Tycker det är fint att grunda med en annan färg innan man lägger pigmentet över så att underfärgen skymtar i olika ljus och vinklar.

Hoppas att veckan börjar bättre än den förra slutade. Min bil gick sönder igår. Antagligen nåt med servostyrningen. Den går knappt att styra längre. Iaf om man har klena armmuskler. Det är vansinnigt svårt att hitta en parkering när man kommer hem en söndagkväll. Ännu svårare är det när man inte har nån servostyrning och försöker fickparkera. Men till slut hittade jag en parkering jag kunde svänga in på. Men då var det en parkering som var lastzon på dagen, så jag fick snällt pallra mig upp alldeles för tidigt i morse och flytta bilen.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Mia

himla snyggt! =)

2011-10-10 @ 16:11:43
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0