Fotd: Gör om- gör rätt!

Efter förra söndagens katastrof i sminkväg. (Inget smink satt kvar efter 13 timmar i en varm sminkloge) så kör jag idag utan ögonskugga. Och med glasögon. Inte av någon speciell anledning... Mest lathet faktiskt. Orkade helt enkelt inte sätta i linserna när jag duschat. Jag tänker lite såhär; om jag inte har nån ögonskugga som kan bli kladdig kanske jag klarar mig från att se ut som en kladdig målarduk när jag kommer hem.



I likhet som de senaste dagarna har jag mörka läppar. Har lite fastnat i det denna vecka. Men dagens läppglans heter Adore och kommer från gloMinerals.

Så eyeliner och läppar- där har vi dagens fokus. Det kan jag väl ändå klara av i värmen?

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0