Kliande ögon och gröna önskningar!

Känner mig som en gnällig 5 åring i kväll. Mina ögon kliar. Men varför gör de det? Som ni vet har jag ju konstiga reaktioner mot både det ena och det andra (bl.a ögonförlängningslim osv) Senaste dagarna har det kliat i ögonen som f*n. Det kan inte vara linserna eftersom jag kört brillor i några dagar. Med min otur så är det väl ögonfransserumet. Men jag ignorerar problemet ett tag till. Det får klia bäst det vill.

Det andra gnället gäller att jag har varit jättesugen på grön ögonskugga i några dagar. Men jag hittar inte en enda här hemma! Hur kan det vara möjligt? Vet att jag haft en djupt skimrande skogsgrön, som jag sett sen jag flyttade hit så jag kan inte ha tappat bort den i flytten. Minns dock inte vilket märke det var. Hm... Irriterande!

Ska leta efter den i morgon bitti. Annars får jag väl ge mig ut på shoppingäventyr!

Nu ska jag njuta av säsongsstarten av Desperate housewives!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0