Lotd- ännu en försvinnande färg.

Har tidigare klagat på att det alltid är mina favoriter som försvinner från sminkmärken. Dagens läppfärg är ännu ett exempel på en sån färg.



Crushed raspberry (läppenna) från gloMinerals. Faktiskt den enda pennan glo har som är lite mer färgstark åt det färgglada hållet. Har lagt pennan över hela läpparna och sen bara haft lite svagt färgad glans över för att det inte ska kännas så torrt.

Varför visar jag då färger som är på väg att försvinna? Jo, om det är favoriter kanske det är någon som hinner ut och köpa den innan det är för sent. Hos oss på I am är den redan borta, (det kan ha varit jag själv som köpte den sista för att bunkra upp... Använder trots allt denna penna till nästan alla rosa läppstift, och även orangea eller röda om jag vill att de ska dra lite mer åt rosa.)

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0