Puffar, puffar och lite fler puffar.

Hur många puderpuffar behöver man egentligen som sminkös?



Mest troligt inte alla dessa, men det är min samling i vilket fall som helst. Har precis kollat igenom dem inför morgondagens program och tvättat de som behövde det osv. Som ni ser är det en salig blandning av märken. Allt från billiga okända märken till face, make up store, make up A, Vincent Longo och en gammal från kanebo (de görs inte längre... snyft) Men är rätt grinig på att mina andra favvosar från MAC är spårlöst försvunna sen en tid tillbaks. Hade flera stycken, nu har jag- INGEN! Det känns lite pissigt.

Privat har jag förövrigt inte en enda.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Är lite nyfiken på varför du inte har några egna om du nu föredrar att använda dem i jobbet som makeupartist istället för en puderborste.

2011-10-01 @ 22:35:53
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0