Bästa mascaran någonsin!

Äntligen!!! Har jag hittat den bästa mascaran jag någonsin provat och gudarna ska veta att jag provat många,många genom årens gång!

Den här hamnade dessutom i min shopping korg av en slump, jag var inne på Sephora när jag var på semester i Rom. Egentligen var jag där för att shoppa lite grejor åt Maria och titta om de hade något annant kul som vi inte har här hemma. När jag stod och babblade med expiditen så försökte hon förstås sälja på mig allt möjligt...Men just den här mascaran lovordade hon speciellt mycket. Ja, varför inte tänkte jag, jag behöver ju en ny mascara och det är ju alltid kul att prova någon ny.



Benefit: They´re Real heter den. Pris ca 190 kr.

Den här mascaran har en superbra borste:



Den är lagom hård och böjbar. fransarna blir täta, och lagom mycket längre utan att de klumpar i hop.
Det bästa av allt är att den sitter hela dagen utan att ramla ner under ögonen ( som brukar vara ett problem för mig).

Denna får 5/5 möjliga.

Enda minuset är väl att den inte går att köpa i Sverige....

Avslutar här med ett par bilder från min härliga Rom resa.

Kram!


Jag i favoritkjol i en gränd någonstans i Rom.


Även om jag älskar rödvin så går det inte att dricka när det är 38 grader så det fick bli kall öl i stället!



Fontana di trevi.






Spanska trappan.



Man måste pussas när man gått upp för den!!


En annan gränd i Rom.



En av alla piazzor.



Och så här blev en del av hemresan.....


Kommentarer
Postat av: Glitter Sisters

Hmm...jag kanske skulle ta och plocka på mig den där mascaran på någon av vinterns resor :0) /N

2011-09-26 @ 16:37:27
URL: http://www.glittersisters.com/
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Gillar också den mascaran, fick en liten provtub av Sephora i Atlanta när jag var där i somras.



(Konstigt att jag inte ser era inlägg i BlogLovin längre, får kolla ifall er blogg har fallit bort ur min lista)



---------



Till Maria:

Har använt den flera gånger bland annat på nedre vattenlinjen, och har aldrig känt av något kliande, men sådant är ju ganska individuellt hur man reagerar på olika produkter så jag kan ju inte garantera att det inte händer dina ögon.

2011-09-26 @ 22:59:21
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0