Dag 3. Använder du smink varje dag?

Använder jag smink varje dag? Nej, men nästan. När jag var yngre hade jag grava problem med att visa mig utan smink. Skulle aldrig ha lämnat hemmet utan att spackla upp en fasad. Och glöm att jag skulle ha visat mig för en pojkvän osminkad. Hade nog hellre kapat av mig ena foten.

Nu är det inte alls samma fasa. Även om jag helst inte går och jobbar helt osminkad. Men det är klart att jag inte spacklar upp mig totalt om jag bara är hemma och ledig en hel dag. Behöver heller inte sminka mig om jag ska gå ner till ica och handla eller göra korta ärenden. Men kan inte gå ner till ica och köpa cigg osminkad utan leg. Då får jag nästan garanterat frågan: Har du legitimation?

/Maria


Kommentarer
Postat av: Mia

haha jag hade inget smink i sommar (mådde väldigt dåligt och orkade inte) och fick hela tiden frågan om jag var sjuk, om varför jag inte var ute i solen.. och jag var ute i solen och var inte sjuk =P

2011-09-28 @ 16:40:39
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0