Dag 4, vilken är din favoritlook dagtid?

Min favoritlook dagtid skrev jag ju om igår en del då jag berättade hur jag oftast sminkar mig till vardags.
Och i dag har jag just min favoritlook till vardags/dagtid:



Bas:  gloMinerals illuminator, pressed base honey light och golden medium, beige concealer.
Ögon: Bas skugga: gloMinerals bamboo.
          max factors krämskugga i färgen coffe
          Penna: gloMinerals black/brown eyepencil
          Mascara: Benefitt  they´re real
Kinder: gloMinerals solpuder sunkiss samt rouge bellini.
Läppar: gloMinerals liquidlips Luna.

Tycker om att ha en naturlig och fräsch look dagtid.

En annan vardagslook jag gillar är den här:



Trevlig kväll!!¨

Anna

Kommentarer
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Jobbar ni något med de blivande artisterna i Idol denna säsong?

2011-09-30 @ 23:48:40
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Anna

Hej Carina!

Nej det gör vi inte.

2011-10-01 @ 08:42:59
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0