Dagens make!

Hej!

Hoppas ni alla har en skön lördag och att vädret är lika vackert hos er som här i Stockholm för här är det en strålande höstdag med solsken!

Jag hade ställt klockan i morse för att jag skulle gå ut och motionera var det tänkt.......men då min kille åkt hemifrån så finns det en tendens för mig att somna om sååååå skönt och när klockan ringer så har jag ingen lust alls att gå upp. Jag är nog mästarnas mästare på snoozing. Hur som så tog jag i alla fall en promenad till I am och det tog en timma så samvetet är inte så dåligt trots allt:) Här på I am har i haft smink kurser på löpande band i dag, lördagar är en väldigt populär dag för en sådan aktivitet har vi märkt.

I dag så kände jag inte för att sminka mig så mycket så jag gjorde en ganska " light" make up.



Bas: gloMinerals sheer tint illuminator som jag lade på kinderna för att få upp lite extra lyster.
       gloMinerals pressed base honey light.
       gloMinerals under eye concealer beige.

Ögon: Bas skugga från make up A som jag inte kan namnet på.
          På ögonlocket gloMinerals orchid.
         Penna: gloMinerals Black/brown eye pencil.
         Mascara: Benefitt they`re real.

Rouge: gloMinerals solpuder sunkiss

Läppar: gloMinerals läppstift rose petal.

Håret orkade jag inte göra så mycket med i dag så det fick bli en fläta.



Klänningen som ni skymtar köpte jag igår på Indiska för 249 kr.

Ha en fortsatt trevlig lördag! Nu ska jag till Intiman och sminka inför kvällens föreställning.

Kram Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0