Fotd- jobbsmink en söndagsmorgon.

Känner mig lite snuvig. Hoppas inte att True talent förkylningen har nått mig. De flesta av deltagarna har gått runt och varit krassliga och snuviga och vi sminkor är ju ganska tätt inpå deltagarna om vi säger så.

Idag har jag prövat den nya skuggan från Elizabeth Arden som jag införskaffade igår. Men vi börjar med sminkningen i helhet:



Lite konstig min där, men orkade inte ta massa bilder dag, den får duga för att visa mitt något trötta ansikte.

Ögonen närmare:



Detta har jag använt:

Bas: gloMinerals pressed base- golden light
Concealer: Benefit Boi-ing- no 1 (Egentligen är den lite för torr för att ha under ögonen, men jag ger den en chans till...
Solpuder: gloMinerals- Sunkiss
Ögonbas: gloMinerals lidprimer
Basskugga: Glominerals- Bamboo
Skuggor: Elizabetha Arden- Sparkle 19 samt Make up A- Bronze.
Rouge: gloMinerals- Bellini
Ögonpenna: gloMinerals- Twilight blue
Läppar: gloMinerals royal lip crayon- Imperial Pink.
Mascara: Max factor- 2000 calorie mascara black.



Nu ska jag bege mig mot studion, ingen rast ingen ro...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jättefin sminkning! Och vilka härliga produkter :)

2011-09-26 @ 13:43:29
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0