Fotd- Rip lilac silk

Vissa mornar känns lite segare än andra. Kunde inte sova i natt av olika anledningar. Därför känns det lite extra mysigt och härligt att bli väckt lite för tidigt av detta monster:



Det är nåt med värmesystemet i området som görs om. Det är säkert bra. Men jag kan känna lite såhär: HÅLL TYST JAG FÖRSÖKER SOVA!

Så tycker jag. Men jag får stå ut några dagar eller hur länge det nu kan ta.

Dagens look är ganska avskalat och en hyllning till mitt favoritrouge Lilac silk som ju ska utgå ur gloMinerals sortiment.



Bara för det syns ju rouget knappt på bild. Ska se om jag kan ta en bättre bild på det under dagen.

Fick även precis nyheten om att en kär vän fick en dotter i natt. Grattis M och A till tillökningen!

Kram

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0