Lotd- cherry blossom.

Tredje dagen med sparkle skuggan. Idag testas den med Lemon aid (benefits skuggprimer.)

Ögonen ser därför ganska likadana ut som de senaste dagarna. Har dock bytt den markerande skuggan i ytterkant igen. Har testat den med Bronze från Make up A, Napoli trioskugga från gloMinerals och idag har turen kommit till Clue från Mac.

Eftersom jag ser typ likadan ut så fokuserar vi på läpparna. Idag har jag en mörk läppenna från gloMinerals som heter Deep plum (finns tyvärr inte i det ordinarie sortimentet.) På detta har jag vinterns favvoglans. Cherry blossom även den från gloMinerals.



I helhet ser sminket ut såhär:



Som rouge har jag Dollymix från Mac.

Med tanke på att jag ska öppna I am om 50 minuter och jag inte är helt färdigklädd än så är det nog dags för mig att snabba på lite. Vi hörs under dagen!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0