Maria testar. Batiste dry schampoo

Jag älskar torrschampoo. Har tidigare hyllat Kisbys underbara variant. Men idag ska jag recensera denna:



Batiste Dry schampoo i doften blush.

Såhär kan man se ut om man ni vet... inte orkar tvätta håret när man duschar på morgonen. Man tänker inte så mkt på det, men när man sen ser sig själv i spegeln så inser man att man ser ut som om man har blivit slickad av en ko i huvudet. Ungefär såhär alltså:



Sen sprayar man lite och borstar ut det. Då ser plötsligt borsten ut såhär:



Mjöligt vit... Då kan ni tänka er hur hårbotten ser ut.
Men håret däremot ser ut såhär:



Det är ju en klar förbättring! Men jag är inte helt förtjust i att den är så väldigt... vit och pulvrig. Eller doften, den luktar lite... tant faktiskt. Påminner mig lite om nåt min farmor skulle haft i parfymväg. Men det är min åsikt. Margota kom in när jag använt den och sa nåt om att det luktade gott i rummet. Så i detta fall är det nog kanske mest att jag inte vill lukta som farmor gjorde när hon levde.

Kostar: Runt 65:- på t.ex Eleven.

Betyg? 4/5. Kommer inte att överge mitt älskade Kisby som är outstanding i kategorin. Men det resultatet för den lilla pengen, mjällvarning eller inte. Det måste bli en 4a. En svag sådan, men ändå.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Mia

det är hyacinth från MUS, där det är mörkare är det en svart kajal under =)

2011-09-28 @ 17:02:03
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0