Soak off!

Hej!

För ett par dagar sedan så fick jag manikyr med uva lack, även kallad " soak off". Det fina med det är att det håller mycket bättre än en vanlig lackning då det härdas i uva lampan, dessutom så passar det ju bra nu när jag inte har så mycket tid över att fixa och hålla på med naglarna. Det enda negativa jag än så länge kommit på  är att färgen jag valt får jag stå ut med.... men nu valde jag rött och ni som känner mig vet ju att jag är en riktig " sucker" för just rött!!! För övrigt så finns det en massa läckra färger att välja mellan.





Först så filade Margota mina naglar till en fin form och petade ner nagelbanden.



Sen lade hon två lager primer som torkades i lampan.



Efter det så var det dags att lacka på det röda.

Sen ett skyddande lager över, torka av och avslutningsvis ett överlack.



Färdigt!!

Hon är bra duktig den där Margota, om ni vill se hennes priser så kolla här

Ha en skön start på helgen allihopa!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0