Veckans craving

Slöar i soffan under en varm filt, min lägenhet börjar bli oroväckande kall så jag skulle inte tacka nej till en sån här just nu:



Ja onepiecen alltså... inte killen...

Eller förresten? Ingår han i köpet? För isåfall kan jag ta honom oxå. (För på riktigt; för 1500 eller vad den nu kostar borde ju grabben iaf komma och dela ut den...)

Fast... han ser ju rätt ung ut så jag avstår nog ändå.

Men den lila mysdräkten tackar jag inte nej till. Om jag har en hemlig välgörare där ute så är ni välkomna att köpa en sån till mig. (Fortfarande klädesplagget, inte pojken.)
 Jag ska enligt onepiece storleksguide ha xs.

Det var allt jag hade att säga just nu.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0