Early bird...

Sorry att vi inte bloggat på länge. Har haft så löjligt mkt att göra sista veckan. Snittat på ca 12 arbetstimmar per dag vilket gör att man börjar känna sig lite småtrött i kroppen nu.


Idag var jag i butiken redan halv 8 för att sminka Ola till presskonferansen om Melodifestivalen 2010. Såhär gulligt skrev han i sin blogg: http://glife.se/ola/56741 Bilden är väl inte den bästa, men det var tidigt och jag är trött och inte alls på humör för att fixa iordning mig själv.

Gillar verkligen Ola. Han är hur trevlig som helst och dessutom en väldigt duktig sångare. Har haft nöjet att jobba med honom både på tvproduktioner, cdomslag, videos och lite annat.




Nu ska jag göra iordning de sista julerbjudandena på I am.

Ha en trevlig dag!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0