Ibland växer hår väldigt snabbt.

Häromdagen gjorde jag en hårförlängning på Anna. Tänkte visa hur det blev. Många är rädda att det ska se fejkat ut eller att det blir trassligt fort. Vi använder oss bara av äkta hår av bästa kvalitet,  ingen av oss skulle någonsin sätta i syntethår! Vi har prövat många olika leverantörer av hår men fastnat för Simply Natural. Kanske lite dyrare i inköp än vissa märken, men vad gör det när det är en sååå stor kvalitetsskillnad?

Glömde ta en "före" bild men här får ni resultatet:



 


Min kamera har förvrängt färgen något. På bilden ser håret ut att vara mycket guldigare än vad det är på riktigt. i själva verket är det en kall blond nyans. (Hennes egna hår går ungefär till axlarna, så vi förlängde det med ungefär 2,5 dm.)


Blir själv oerhört sugen på att sätta i hår i höst. Klippte av mig mitt långa hår förra julen och trivdes jättebra med det, fast nu börjar jag sakna det rejält. Skötseln av hårförlängningen är ingen större skillnad mot hur man sköter sitt eget hår. Du kan tvätta det, borsta det, föna, plattånga och locka det precis som vanligt. 

Om ni är sugna på lite längre hår så gå in på www.iamsthlm.se och kika lite på priser. Där finns även våra kontaktuppgifter om ni vill göra slag i saken.

Hoppas ni får en trevlig helg!


Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0