Unexpected- Face

Berättade ju häromdagen att jag varit på jakt efter en ersättningsfärg till mitt absoluta favorit läppstift Passionfruit. Hittade ett stift på Face som jag kände kunde bli en ny favorit.

Unexpected:




Färgen är inte helt identisk med Passionfruit, men såg ändå lovande ut!


Det översta: Passionfruit- gloMinerals
Det undre: Unexpected- Face



Som ni ser är det nya mycket mer intensivt orange, men det gjorde inget kände jag.

Däremot så var det inte alls behagligt på läpparna. Torrt och nästan lite smuligt. Hoppas att det bara var en dålig dag för mina läppar, för färgen försvann även väldigt snabbt. Gillar inte att behöva bättra på läppstiftet en gång i halvtimmen. För drygt 200:- kan man faktiskt kräva mer än så tycker jag!

Ni får ingen swatch på hur det ser ut på läpparna nu. Känner inte för läppstift idag. Idag är en "rosebud salve dag"!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0