Äntligen hår igen!

Idag har jag äntligen fått tillbaks mitt långa hår igen.

Innan:



3 timmar och 160 fästen senare:



Framifrån:



NU känner jag mig som mig själv igen. Jag har offrat mig själv för vetenskapensskull (Nja, kanske överdriver lite...) Vi prövar en ny hårleverantör och eftersom vi alltid vill pröva allt vi säljer/gör innan vi släpper det till kunder så satte vi in det i mitt hår för att se om det håller måttet. Så det ska bli spännande att se hur det känns när jag har haft det i ett tag. (Vi är mer än nöjda med vår nuvarande leverantör men det är alltid bra att hålla koll på marknaden.)

/Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så snyggt!!

2010-02-03 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0