Det hemliga programmet: Blåsningen.

I höstas skrev jag om att jag var och jobbade på ett hemligt program, har ju glömt att berätta vad det var. Kom på det när jag såg att det gick i detta nu. Blåsningen. Hoppade in några program för en kollega och sminkade bl.a. Shirley Clamp. Anledningen att det var så hemligt är för att de inte var helt färdiginspelade med alla blåsningar än. Men nu kan jag berätta det. :)

Såhär är det hela tiden, man kan inte berätta för vänner och familj om vad man jobbar med eller ska jobba med. Lite trist ibland när det är roliga saker som man vill berätta om. Som nu t.ex. har jag blivit bokad på ett underhållningsprogram i vår, men kan jag berätta vad det är? Nope... Men så fort jag får klartecken om det så ska ni få veta vad det är.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0