Ikea och celebert besök.

Dagen började med att jag mötte upp Anna på Ikea, vi behövde lite grejer inför den stora nyheten som förhoppningsvis kommer i morgon! Vi var där lite tidigt så vi passade på att käka lite frulle medans vi väntade på att de skulle öppna. För oss 2 gick det på hela 30 spänn! Haha, det är ju nästan löjligt lite pengar för frukost för två personer.

2 timmar senare var vi klara bara för att upptäcka att vi var lite sena till öppningen av butiken (Ooops). Sen satte vi igång med ihop skruvandet av de nya hyllorna (det blev några svordomar innan vi fått ihop dem).

Sen plötsligt fick vi fint besök på I am. Fröken Molly Sandén kom för att säga hej och titta på butiken.



Sen passade jag faktiskt på att gå hem tidigare. Anna hade en kund inbokad för klipp och färgning så jag smet helt enkelt iväg.

Hm... ska jag avslöja vad det är som händer i morgon? Nja, jag tror jag håller lite till på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0