Mindre bloggande framöver.

Min dator har tyvärr råkat ut för en olycka och måste besöka farbror doktorn. Så kanske inte kan blogga så frekvent framöver. Men ska göra mitt bästa att försöka tigga till mig datortid hos andra i min närhet tills problemet är löst. Sjukt vad handikappad man känner sig utan dator. Man sköter ju halva sitt liv med den: bank, mail, vänner, fakturor, massa affärsgrejor, nöje. Nåja, det är ju trots allt inte så många år sen man var utan dator. Så jag överlever nog.

Nu ska jag se över sminkväskan. Var tvungen att akut ta över en kollegas jobb i morgon eftersom hon åkt på vinterkräksjukan. (Krya på dig vännen.) Ser dock inte fram emot att gå upp klockan 5. Huuuuuh!

Ta hand om er.
/Maria


Kommentarer
Postat av: Kicki Burman

Tack för det, du är en ängel! Hoppas allt gick bra! Kram Kicki

2010-02-17 @ 18:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0