Minnen från jobbet del 2.

Passar på att lägga ut ännu ett minne från jobbet medans jag har lite tid och tillgång till dator. I morgon är det LD igen och jag jobbar även sent på lördag så jag kan nog tidigast blogga igen på söndag. (Fast man vet aldrig...)

Här kommer iaf ännu en video. Denna gång är det en musikvideo. Du är musiken i mig med Ola och Molly. Det var första gången jag jobbade med Molly, gjorde dock bara sminket i videon, inte håret.



Låten var för det svenska soundtracket till high school musical 2. Jag hade semester egentligen, men när disney ringde och frågade om jag kunde jobba hade jag inte hjärta att säga nej. Det lät som ett kul jobb och det var det verkligen. Vilken röst Molly har. Ja Ola med för den delen. Men jag minns att jag tänkte: Shit den här tjejen kan verkligen sjunga!

Nu ska jag snart färga fransarna på en kund och sen har jag ett sent möte.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0