Musikaltema på Let's Dance

Åh, vad jag egentligen är trött! Kom nästan precis hem, tänkte gå direkt upp och lägga mig när jag kom på att det är guldmatch i curlingen. Curling råkar även vara min favoritgren i vinter os. Skit! Då måste jag ju försöka vara uppe ett tag till, trots ett 13 timmars arbetspass...

Idag sminkade jag Molly (kan ni tänka er...) och Gudrun faktiskt.  Kul! Fick inte jättemycket användning för mina nya plattänger, men Mollys hår lockades med nygamla locktången och på Gudrun tror jag att jag slog personbästa i att använda löshår och hårnålar. Satan vad många nålar det var att plocka ur sen...

Molly och Jonathan var ju så löjligt söta i sina Hairkläder:



Blev full i skratt varje gång Jonathan kom i närheten. Det konstiga är att han t.o.m passar i den stilen!

Var inte helt nöjd med bilden jag tog av Gudrun så jag skippar nog att visa den... Men kan visa Annas sminkningar när jag ändå är igång.

Först ut är Charlotte:



Tycker verkligen att Anna gjorde ett strålande jobb idag. Charlottes frisyr skulle även passa hur bra som helst som en brudfrisyr.

Sen sminkade hon även Cissi.



Bjuder även på en bild på Cissi och Matte så ni tjejer kan få nåt att titta på. Han är ju hemskt snygg! (Se men inte röra. Han är lyckligt upptagen. Ja, jag med för den delen...)



Nej, undrar om jag inte ska försöka sova ändå. Trots curling. Ska upp i morgon och styla en blivande brud med hår och smink och hennes 4 väninnor. Sen bär det av till Rival och kvarteret Skatan och jobba med den sena föreställningen där.

Sov gott!
Maria

Kommentarer
Postat av: Sandra

gud vad du måste ha ett roligt jobb=)

2010-02-27 @ 15:07:55
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0