Skaka rumpan! Sambatema på Let's Dance.



Ja jesus så många fjädrar och färger det var igår. Härligt värre! Lite sommarkänsla i den kalla vintern.

Däremot så är jag jäkligt trött och irriterad nu. Trött för att jag bara fick några ynka timmars sömn i natt eftersom jag var uppe tidigt och jobbade på skolan. Som tur var hade jag en härlig klass som gav mig energi, annars hade det varit valdigt jobbigt.

Irriterad är jag för att bilderna jag tog igår på jobbet av någon anledning förstörs när jag för över dem till datorn. Hade tagit några fina närbilder på sminkningarna och lite blandade backstage bilder. Men de flesta är förstörda nu. Hur jobbigt är inte det?

Men några bilder klarade sig. De kommer här:


Anna när hon fixar håret på Ann Wilson.



Matte och Cissi, redo för direktsändning.



Molly, åter igen i lila skugga (Varför bryta ett vinnande koncept...) Och de bruna linserna är tillbaks igen. Lilla sötnosen där!




I bland hinner även sminkteamet fika lite. Här passar Kicki på att snabbfika under genrepet.




Jag passar på att slappa lite. (I schamponeringsstolen, det var den enda lediga)



Jaha, sen gick det inte rädda fler bilder. Ska se om jag lyckas senare... Annars får ni kolla upp sminkningarna på nätet. Anna sminkade Helena och jag Elin Kling (förutom Molly då.)

/Maria

Kommentarer
Postat av: Jonna

gillar bloggen skarpt !

2010-02-13 @ 19:17:06
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack snälla!

2010-02-13 @ 19:43:04
URL: http://iamsthlm.blogg.se/
Postat av: Maria

mycket fin blogg,haha tänk dig när jag vilar på en schamponeringsstol då har jag ryggmassage de e så skönt:) ja lovaar

2010-02-20 @ 00:53:09
URL: http://ninippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0