Som julafton!

Jag känner mig som ett barn på julafton varje gång vi får en leverans. Även om det är jag själv som beställt varorna så är det ändå lika roligt varje gång att packa upp dem. Idag fick vi lösfransar. Vi hade beställt en ny sort vi inte sett i verkligheten än så spänningen var stor när vi packade upp.  Men vi blev inte besvikna. Sååå snygga! Inte några vardagsfransar direkt kanske. Men till lite roligare fester är de väldigt användbara.



Ett helt ok pris också om jag får säga det själv. (99:-)

Är det något jag verkligen älskar att shoppa i sminkväg så är det just fransar. Det finns inget som gör ett öga så dramatiskt och snyggt som ett par schyssta lösfrallor. Mina favoriter i sortimentet är dessa:



Ett bra tips om man tycker att fransar är för långa och blir för dramatiska är att klippa isär dem på mitten och använda en halva på vardera öga. (fungerar bara om de är något sånär symetriska. (Dessa ligger på 65:-)

Nu ska jag prismärka klart och springa runt lite i butiken så att jag blir varm. Kan det inte bli vår snart?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0