Tom hylla= fortfarande ingen nyhet.



Suck! Fortfarande ingen leverans av vår efterlängtade nyhet. Hyllan står där i mitten av butiken och hånar oss... Fast en liten nyhet finns där. Scratch nailfood. Har aldrig prövat den tidigare bara läst om den, men vi har den på Let's dance så jag har passat på att pröva den där och den känns som om den är riktigt bra! Och eftersom vi tar in saker till affären som vi själva gillar och tror på så hamnade den plötsligt här. Men men, har fortfarande inte sett röken av den riktiga nyheten så vi får väl vänta tills på måndag... Den kommer säkert i morgon, men då kan vi ju inte ta emot den eftersom vi är i studion hela dagen. Nåja, den som väntar på nåt gott...


Annars har jag inte orkat sminka mig speciellt mkt idag. Då tog jag till ett gammalt knep:



Matchade min blå klänning med en starkt blå kajalpenna. Minns inte vilken färgen heter, men vet att det var en penna från yves rocher. Övrig make är oerhört sparsam som ni kan se. Foundation- golden light från glominerals, rouge- begonia från glominerals, mascara- 2000 calorie från max factor och läppglans hederliga carmex. Kom t.o.m på att jag glömt concealer så det fick jag slänga på lite när jag kom till jobbet. Men eftersom det inte var med på bilden så nämner jag inte den...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0