Lördagens festligheter och jobb.

Igår blev det inget bloggande, anledningen till det var att vi verkligen inte hann. Var på I am vid halv 9 för att förbereda för en brud + tärnor som vi skulle styla till.

Anna gjorde bruden och jag hår och smink på en tärna och håret på den andra tärnan.



Brudens hår.



Och sminket.

Första tärnans hår och smink.



Andra tärnans hår (som jag var aningens stressad när jag gjorde för hon kom senare än tänkt så jag hade inte så lång tid på mig, men det blev ju bra ändå!):




Sen hade vi en brud till av det lite ovanligare slaget. En 72 (eller runt omkring där) årig kvinna som skulle gifta sig med sin älskling. Så himla söt. Det glömde jag däremot ta kort på. Hennes tvillingsyster passade oxå på att få en snabbsminkning när hon ändå var där. :)

Sen fixade jag och Anna i ordning oss lite för vi skulle iväg på en tjejfest efter stängning. Så roligt! Vi blev bjudna av en av våra härliga kunder till sin sommartjejfest. 40 tjejer som samlades och festade och blev underhållna av bla bandet "Duon", komikern Hasse Brontén och serverade och uppassade av ett gäng grabbar.

Såhär såg mitt smink för dagen/kvällen ut:








Anna ville ha lite hjälp med håret så jag slängde upp en slarvig romantisk uppsättning på henne:






Sen var det party hela natten kan jag lova! Så därför är jag inte helt 100% idag. Har mått riktigt riktigt illa om jag ska va ärlig. Men det var det värt.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0