Lycklig för nyheterna på I am.

Minns ni att jag för ett tag sen skrev om en fantastisk hårolja jag provade på en kompis salong i värmland?

Idag åkte jag in till stan tidigt för att besöka vår hårgrossist för att ladda upp vårt lager lite men framför allt med fransfärg. (Har 4 inbokade bryn och frans färgningar idag.) Det första jag ser när jag kommer in där är min nya favvoolja Orofluido! Självklart köpte jag en och dessutom så tog jag in den till vårt sortiment. Jag kan ju knappast låta bli när jag föll så hårt för den när jag själv fick provade den. Dessutom har jag rekommenderat den till höger och vänster sista veckorna, men inte vetat vart den säljs här i närheten. Men nu har vi den på I am! 279:- kostar den och just nu får man dessutom med 3 miniflaskor på köpet. Perfekt att ha med på resan eller varför inte bara ha den i väskan?



Har ännu en nyhet att dela med mig av, men det berättar jag om senare. Min kund kommer närsomhelst.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0