Nyhet nr 2.

Sådär. Haft fullt upp hela dagen så jag har inte hunnit berätta om den andra nyheten vi fick in idag- schwarzkopfs Shine duster.



Liksom "storebror" Dust it kommer shine duster i puderform. Fast när man häller ut pudret i handen och knuggar det lite mellan handflatorna blir konsistensen krämliknande i stället. Det ska ge ett pärlemorskimmer till håret och ge lätt stadga.

Hann som snabbast ha lite i handen och även tvinga pröva det lite i håret på en kund (tack snälla kund) måste testa det mer innan jag kan ge ytterligare omdöme. Kunde dock se att det skimrade i handflatorna efter att jag applicerat "krämen". Bådar gott! Hade prövat det på mig själv om det inte vore för att jag prioriterade orofluido i mitt eget hår idag. (JA, det var så bra som jag mindes det.) Återkommer med andra ord om betyg på Shine duster...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hört att den e superbra!!

2010-06-03 @ 09:51:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Caroline/StyleFile

verkar spännande, dock längesedan jag använde min dust it!

2010-06-03 @ 11:00:16
URL: http://stylefile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0