Sammanfattning av helgen.

Det har varit en härlig helg! Lördagen spenderades i ett rum under scenen i Kungsan. Tv 4 hade ju en 3 timmars direktsändning därifrån i kärlekens tecken. Linda Sundblad, Ola, Carpark north och af Ugglas var några av artisterna. Det var väldigt mycket att göra, men väldigt roligt! Har tyvärr inga bilder att visa...

Såg själv inte så mkt av bröllopet eftersom vi stod och sminkade på löpande band, men hann ut en snabbis precis när Victoria gick in  i kyrkan, det kanske var tur för redan där blev jag tårögd...

Sen när sändningen var klar varvade vi ner med ett glas skumpa eller två på plats och gick vidare en snabbis till Rival. Där blev det ett glas rosé och fanta innan jag och Anna åkte hem till henne. Skönt att jag får sova hos henne när vi gör sena jobb. Jobbigt att åka kommunalt ut till mig på natten. Väl hemma hos henne fick vi för oss att vi skulle se vigseln på internet. Så där satt vi: 2 blondiner och grät ikapp i soffan klockan 3 på natten.

OJ VAD FINT DET VAR!

Man kan verkligen se kärleken mellan Daniel och Victoria. Det lyser nåt så otroligt! Blir nästan lite tårögd bara jag tänker på det...

Sen var jag faktiskt ledig både söndag och måndag. Jätteskönt! I söndags kom en barndomsvän förbi och vi grillade och hade det allmänt trevligt och igår hade jag en storrensning/sortering av mina garderober. Det tog runt 4 timmar! Hade ut alla kläder och luftade och torkade ur. Rensade även bort lite kläder, men det gör jag ganska ofta så det blev "bara" en kasse som ska slängas/ges bort.


Det är intressant att man aldrig har nåt att sätta på sig fast man har 3 garderober fulla med kläder... Jag brukar t.ex alltid säga att jag behöver köpa jeans, men kolla här:



Den största hyllan i garderoben till vänster är fulla av jeans. Bara på främre raden ligger 10 par, som dessutom alla passar. (Alla hyllor har dubbla rader av kläder.) Så nej Maria, du behöver inte nya jeans!

Nu är det dags för Anna att ha semester. Så jag har hand om I am själv i en vecka. Så titta gärna förbi och hälsa lite om ni har vägarna förbi.

Kram

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0