Svart fredag.

Idag är jag lika mörk som himlen utanför. Svarta jeans, svart skjorta och riktigt sotade ögon.



Dålig bild tagen med min mobil, men jag tror att sminket syns ändå idag ;)

Jag har väldigt sällan hårt sotade ögon, men idag kände jag för det så därför kladdade jag på den svartaste skuggan jag hittade. Ibland är det svårt att hitta skuggor som verkligen blir svarta. Min favorit sen flera år är en svart skugga från Nars som verkligen blir kolsvart!

Hoppas vädret blir bättre i morgon, ska jobba i Kungsträdgården hela dagen vore trevligt med lite bättre väder då.


//Maria

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är verkligen skitsnygg i svart och sot!

2010-06-18 @ 13:36:05
URL: http://vilketdravel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0