Hårvisningen igår...

Hm... Hårvisningen igår var väl... sådär. Kan inte påstå att jag är överdrivet imponerad av kvaliteten av löshåret eller visningen av håruppsättningar. Sen jobbar vi sällan (läs aldrig) med syntethår i uppsättningar. Men det var ändå bra ordnat av vår grossist. Trevlig stämning och trevligt med lite förfriskningar. (Även om jag tog bilen och fick nöja mig med att dricka Loka.) Det var några frisörer där som inte jobbar med förlängningar och uppsättningar, för dem kanske det gav lite mer.

Det som var bra med kvällen var att vi köpte upp ett litet lager med hårsmycken. Strassnålar och liknande. Tyvärr strejkar min telefon för tillfället och kameran ligger hemma så jag kan inte ta bilder och visa. Men fina är dem. Bra att ha i uppsättningar och festfrisyrer!

Inte hann jag förbi Mac heller... Får ta det en annan gång. Har för mig att läppstiften ska säljas i ett år, så jag hinner nog köpa dem förr eller senare.

Nu ska jag gå och köpa mig något att äta. Magen kurrar värre än en fabrikshall!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej

Ja du har oxå lite dubbelunderstrykningar, ev skulle vi som har det hjälpas åt, eller??



Ha en bra ärtsoppedag

2010-03-25 @ 09:24:02
URL: http://nabbann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0