Recension: Scratch nail food.



Nu har jag använt Nail Food från Scratch (179:- på I am)  i ungefär en månad. Tänkte därför skriva lite om vad jag tycker om den.

Jag är rätt dålig på att komma ihåg att smörja in mig med saker, så därför kom jag på den brillianta ideen att ha den på soffbordet. Eftersom den är så liten så är den inte direkt störande med sin närvaro.

Jag gillar den här produkten. Mina nagelband har inte alls varit torra sen jag började med den. Om naglarna har blivit starkare låter jag vara osagt eftersom jag har starka naglar vanligtvis oxå... Doften är... speciell. Kan inte påstå att jag älskar den över allt annat, men den är helt ok. Påminner mig av någon anledning om när jag var liten. (Kan min mor haft någon parfym med lavendel i?)

Enda minuset vad jag kan komma på är väl att jag är lite osäker på flaskan. Jag skulle inte våga ha med den i väskan utan att vara rädd att den ska läcka ut. (Anna har den i sin väska, utan att något gått fel, men jag är ändå lite nojig..)

Den får 4/5 i betyg av mig. Ska fortsätta använda den! Dessutom är den rätt dryg, så flaskan räcker länge vilket är bra eftersom den är rätt dyr.

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

min syster hade något liknande, om inte samma.. För flera år sedan. Den hette iaf nail food. Hon hade den när jag var typ 10, alltså 11 år sedan..

2010-03-02 @ 21:03:06
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är säkert samma. Har för mig att den har hängt med hur länge som helst. Fast för mig är den rätt ny.

2010-03-02 @ 21:30:31
URL: http://iamsthlm.blogg.se/
Postat av: Malin

den där är ju bäst :) har den själv hemma. perfekt att även ha på skavsår och andra små sår ;)

2010-03-03 @ 19:25:32
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0