Ännu blåare...

vem kan motstå en utmaning?



Kom till studion i min blåa klänning när en av tjejerna pekade på den blå peruken Mia använde till lindansaren förra vecka och sa nåt i stil med att- Haha, där har du resten av outfiten. Såg en glimt av utmaning i ögonen på henne och vem kan motstå det? Tror inte att hon trodde att jag skulle sätta på mig den. Rullade upp mitt eget hår lite slarvigt och satte på mig den knallblå peruken. Såg även då att mina kära kollegor inte trodde jag skulle löpa linan ut, men man är väl envis som den oxe jag är. (Stjärntecknet, även om jag säkert påminner om djuret oxå. Haha) Kort sagt. Jag hade peruken på när jag sminkade. Vid genrepet (runt 4 snåret) tog jag dock av mig den och blev mig själv igen. ;)

Fick även hem neulash idag. (Fick och fick...) Har strukit på det. I morgon ska jag försöka ta ordentliga före bilder. Sen får ni följa operation Pimp my lashes här i bloggen. Ska vi säga att jag försöker uppdatera er varje torsdag om det hänt nåt?

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0