Ansiktsbehandling och bloggtorka.

Åh, nu har jag varit sådär dålig bloggare igen. Har haft fullt upp med andra saker så det har helt enkelt fallit bort. Men nu är jag tillbaks på I am igen och då brukar jag kunna hitta nån minut över för att sätta mina tankar i ord.

Vi har haft stängt några dagar när min kära kollega varit utomlands och jag jobbat med annat. Men nu rullar öppettiderna igen. Kom dessutom lite sent till öppningen idag. Har varit på en 2 timmar lång ansiktsbehandling. Så skönt. Det var igår när jag undervisade på skolan som lärarna sa att det fanns några platser kvar på denna elevbehandling. Det var så längesen jag var på nåt sånt så jag var tvungen att tacka ja.



(Bild lånad av International beautyschool of sweden)

Gud så skönt det var! Eller ja portömning är väl aldrig skönt, men man känner sig verkligen som en ny människa efteråt. Lustigt hur man kan känna sig så fräsch, men vara så ful när man är klar med en sån behandling. Rödprickig och flammig... Fiiint! Tur att gloPressed base finns i såna situationer.

Om ni är sugna på en ansiktsbehandling men tycker att det är lite dyrt så rekommenderar jag varmt att leta upp en skola. De har oftast bra priser på elevbehandlingar och jobbar med bra märken.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

så härligt! =)

2010-05-18 @ 15:31:36
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0