Först till kvarn...

..får först köpa! Ok, jag vet att det inte är så talesättet går, men det är så läget är just nu. Visade er vårt nya kräm rouge stick igår. Det visade sig att vi är ensamma om dem i sverige. Och vi har bara 4 kvar... (vet inte när vi kan få hem fler) Så jag föreslår att ni skyndar er om ni är sugna.

Annars händer nåt riktigt spännande nu klockan halv 10. Vi släpper då gloMinerals sommarlook på I am. Det är den officiella svenska sommarlooken och den heter just sommarlook 2010. Berättar mer om detta senare.

Men det är klart att jag vill att ni som läser bloggen ska vara först med att se det färdiga resultatet. Så här kommer den:




gloMinerals Sommarlook 2010.

/Maria


UPPDATERING: Bara 3 av av krämrouget kvar...

Kommentarer
Postat av: Nadine

Hej vad fint det blev!

vacker tjej!både jag och min syster är mulatter och är leona lewis hudfärg!vad kan ni rekomendera för makeup nyanser och även i puder(pressed base tror jag den hette)?såg att ni hade en antal färgskalor på eran hemsida men färgerna kanske inte gör sig rättvisa.



tack!Nadine

2010-05-22 @ 10:03:29
Postat av: Anonym

vad har hon för nagelack?

2010-05-22 @ 10:04:20
Postat av: Becca

fin look!

tips om en bra concealer för ngn som är i hennes hudton!

2010-05-22 @ 17:52:22
Postat av: Maria

Concealer i hennes nyans är golden bra.



Peachy keen heter nagellacket och är från china glaze. Kostar 95:- i vår webshop.

2010-05-26 @ 14:15:13
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0