Pimp my lashes- starten.

Sådär. Nu är alltså operation Pimp my lashes igång. Första påstrykningen skedde igår kväll (28/5). Målet är att verkligen studera om det fungerar. Är själv oerhört skeptisk till saker sålänge jag själv inte sett resultat så here we go! Torsdagar hade jag tänkt visa veckans resultat. Om jag ser nåt/har några tankar under resten av veckan så kommer jag självfallet visa/skriva om det oxå.

Tog ca en miljon före bilder för att få några som visar vad jag har i dagens läge. Osminkade, dock färgade fransar kommer här:













Sådär. Förresten hur trist är det inte att se sig själv på massa närbilder! Stora porer, slarvigt plockade ögonbryn, brist på kindben, dessutom fick jag inte helt bort varenda gnutta av mascaran under ögonen när jag tvättade bort den igår kväll. Hm. Oerhört deppigt. Men vad gör man inte för att visa er ordentligt om det blir nåt resultat.

Det jag hoppas på är att fransarna ska bli lite kraftigare och längre, hoppas däremot inte alls på att de ska böjas mer för det är det sista problemet jag har med mina frallor som ni kanske ser.

Jag har köpt hem den lilla tuben med Neulash. Den ska räcka i 2-3 månader om jag inte minns fel. Igår på Talang var det iaf 3 av personalen som använt fransnäring och som talade väldigt gott om det. Samtliga berättade att det iaf tar 4 veckor innan resultat syns.

Vad tror ni? Kommer det bli nån skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0