Tisdagsshopping och fest.

Kom precis till I am, har spenderat morgonen i affärer för att leta skor. Gav upp jakten på mina Uggs eftersom 36orna jag beställde på nätet var alldeles för obekväma så de fick åka tillbaks. Så idag gav jag mig ut på skoshopping, lite krisigt eftersom jag fick slänga 2 par stövlar efter förra vintern så det var verkligen nödvändigt. (Ja, ja... kanske inte jättenödvändigt, men ändå!)

De här fastnade jag för:



Skönt att de inte är så höga i skaftet, det har jag flera stövlar redan som är...
Kanske inte de bästa vinterskorna, men man måste ju va lite snygg oxå.

Sen blev det lite basplaggsshopping när jag ändå var igång.



Glömde även visa mina naglar när Margota lackade dem innan helgen. Nu tyvärr har jag skaft av en del av färgen så det syns inte så mkt längre men visar ändå en bild.

Ikväll ska både jag och Anna på fest. Passande nog har jag ju shoppat lite nytt så jag inte behöver gå naken iaf ;) Kanske tar lite bilder sen när vi är färdigfixade senare.

Kram på er

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0