Trist hårdag (vecka)- räddningsförsök

Guuuud vad mitt hår har varit emot mig hela veckan. Har bara haft det i tofs senaste dagarna för som Anna skrev tidigare idag så är det här ingen rolig tid för hår. Då har jag ändå haft både hårolja och inpackning. Det är det där mössan jag envisas ha på mig som sabbar allt.

Så idag tröttnade jag och gjorde lite slarviga vågor i håret med plattången istället. Räddade faktiskt situationen lite:



Där ser ni sminkningen i sin helhet oxå. La faktiskt till lite mörklila när jag kom till I am. Det här med ålder alltså... För varje år som går måste man sminka högre och högre upp för att lyfta blicken. Och jag glömmer ständigt bort det.

/Tjejen som tror att hon är 18 fortfarande. Aka Maria

Kommentarer
Postat av: Ninni

Du är jättefin!

2010-11-11 @ 12:43:17
Postat av: Victor the GaaaaaY

Ditt hår ser inte ut o vara imot dej där :D

2010-11-11 @ 14:47:34
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: fia

Håret va ju jätte fint .

2010-11-12 @ 10:52:08
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0